Pitie kávy chráni naše zdravie
Zdroj:
zzz.sk
09.06.2010 (05:36)
zdravie
Najdôkladnejšie preskúmanou látkou obsiahnutou v káve je kofeín. Káva však nie je len o kofeíne. Kávové zrná obsahujú takmer 200 ďalších zložiek, ktoré majú na ľudský organizmus pozitívny vplyv. Medzi prírodné látky obsiahnuté v káve s najvýraznejšími účinkami patria antioxidanty čítaj celý článok
Pitie kávy nezvyšuje riziko kardiovaskulárnych ochorení
Zdroj:
24hod.sk
17.06.2008 (20:04)
zdravie
Dlhodobé pitie kávy nezvyšuje riziko vzniku kardiovaskulárnych ochorení a pravdepodobne ani inak vo väčšej miere neohrozuje zdravie človeka. Vyplýva to zo štúdie, ktorú v pondelok zverejnili vedci ...
Pitie kávy môže znížiť riziko ochorenia na cukrovku
Zdroj:
24hod.sk
14.02.2006 (14:30)
zdravie
Pri primeranej dennej konzumácii kávy je možné znížiť riziko cukrovky typu 2 u mladých žien i žien v strednom veku. Nedávne americké štúdie dokázali, že pitie viac ako dvoch šálok kávy ...
Seniori sa nemusia báť kávy
Zdroj:
24hod.sk
13.10.2011 (11:59)
zdravie
Konzumácia kávy zlepšuje seniorom pamäť a znižuje riziko mozgovej mŕtvice. Dôchodcovia preto nemusia mať obavy z konzumácie kávy. Naopak, pravidelné pitie kávy má pozitívny vplyv na ľudské ...
Káva a čaj chránia pred srdcovými ochoreniam
Zdroj:
24hod.sk
21.06.2010 (10:16)
zdravie
Pitie niekoľkých šálok čaju alebo kávy denne chráni človeka pred srdcovými ochoreniami. Vyplynulo to z výsledkov 13 rokov trvajúcej holandskej ...
Tehotné ženy by mali vypiť iba dve šálky kávy denne
Zdroj:
aktualne.sk
02.12.2008 (23:10)
zdravie
Pitie kávy vedie k pôrodom detí s nízkou hmotnosťou
Pred chorobami chráni zelenina, ale aj jogurty
Zdroj:
pravda.sk
25.10.2010 (06:00)
zdravie
Naše zdravie ovplyvňuje aj to, čo jeme. Jednotlivé zložky výživy totiž posilňujú alebo oslabujú genetické dispozície človeka.
Mierne pitie alkoholu vraj chráni pred mŕtvicou. Nefajčiarov
Zdroj:
pravda.sk
16.04.2010 (14:00)
zdravie
Mierne pitie alkoholu môže podstatne znížiť riziko mozgovej mŕtvice, ale iba vtedy, keď si k tomu nedáte zároveň cigaretu.
Mužom, ktorí často pijú kávu, hrozí nižšie riziko rakoviny prostaty
Zdroj:
pravda.sk
10.12.2009 (06:00)
zdravie
Pitie kávy môže znižovať riziko rakoviny prostaty. Zistili to americkí vedci, ktorí roky zaznamenávali príjem kávy u takmer 50-tisíc mužov.
Káva môže byť prevenciou rakoviny prostaty
Zdroj:
24hod.sk
09.12.2009 (09:05)
zdravie
Pitie kávy môže znižovať riziko rakoviny prostaty. Zistili to americkí vedci z Harvard Medical School, ktorí každé štyri roky zaznamenávali príjem kávy u takmer 50-tisíc mužov v období od roku ...
Káva a cvičenie chránia pred vznikom rakoviny kože
Zdroj:
24hod.sk
30.07.2007 (09:51)
zdravie
Pitie kávy a cvičenie znižuje riziko vzniku rakoviny kože. Dokázala to štúdia vedcov z Rutgers University v New Jersey. Kombinácia kávy a cvičenia spôsobila rýchlejšie ničenie buniek poškodených ...
Pitie kávy znižuje riziko Alzheimerovej choroby
Výživové doplnky ako súčasť zdravia
Mýty o káve a mobilných telefónoch
Jedno pivo denne chráni pred ochoreniami, tvrdia lekári
Naše zdravie určuje aj prostredie, v ktorom žijeme
Viete, že farby odevov, ktoré si obliekame, pôsobia na naše kažodenné nálady?
Na dosiahnutie maximálneho účinku kofeínu z kávy je potrebný určitý režim
Čo robiť proti počítačovej únave očí
Závislých od kofeínu šálka kávy nepreberie
Pravidelné cvičenie chráni a posilňuje srdcový sval
Nadmerné pitie alkoholu zvyšuje riziko rakoviny
Pitie alkoholu znižuje riziko srdcového ochorenia
Pitie piva zlepšuje podľa vedcov stav kostí
Liga odovzdala ceny za duševné zdravie pri príležitosti Svetového dňa zdravia
Prečo sú dôležité stopové prvky
Kurkumín a jeho vplyv na naše zdravie
Štyri šálky kávy denne môžu ženy ochrániť pred depresiou
Milovníci kávy môžu skôr podliehať halucináciám
Nekrájaná varená mrkva je chutnejšia a chráni pred rakovinou
Musia sa dámy niekedy vzdať kávy?
Farby a naša každodenná nálada
Urbanizácia má všeobecne vplyv na zdravie obyvateľstva aj jednotlivca
Rozvod môže trvalo poškodiť zdravie

